Dagens

Dagens jobb har bestått i HLR-kurs. Så nu är jag utbildad instruktör i S-HLR. Inte så illa pinkat. Tanken är att jag och tre till ska hålla i HLR-utbildningen på jobbet. Kurstillfället idag innehöll inte så mycket nytt, utan vi pratade mer om instruktörsrollen och hade lite scenarioträning (förutom all repetering).

Nu laddar jag för att fixa lite käk. Olof är på jobbkurs i Skövde. Därför kommer kvällens middag bestå av hembakad pizza som min vän Billy gjort.

Kom just på att jag övertalat mina arbetskamrater att vi ska beställa mat också imorgon kväll när vi jobbar.
Vilket innebär pizza. Hehe.. Är inte så varierad i min kosthållning tydligen.


Kommentarer
Postat av: sofie

TACK för att du uppdaterar! så fina bilder!! och billy - (hahaha) han kan!



Kram

2012-03-24 @ 09:29:14
URL: http://upandaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0