tjugofemte mars

Snart dags att packa ihop och gå och lägga sig. Jobb imorgon, sen lite ledigt. Skönt!
Har haft en riktigt lugn jobbhelg, det tackar jag för!

Det spelar ingen roll att klockan ställts om och att den egentligen är 21,25. I mitt huvud är den halv elva och det är lagom att lägga sig och läsa en liten stund. Läste i tidningen att tidsomställningen gav en ökad risk för hjärtinfarkt. Så då är det bäst att lägga sig i tid! (Tror att dom egentligen förespråkade en timmes sovmorgon, men det är inte riktigt genomförbart för mig, även om jag gärna hade haft det).

Har föresten ändrat designen lite. En ny header har dykt upp. Lilla söta kaninen för vila lite och vänta på bättre tider.

Uppdatera eller tryck F5 om det inte är ändrat.

Go natt


Kommentarer
Postat av: sofie

2012-03-26 @ 21:45:03
URL: http://upandaround.blogg.se/
Postat av: sofiew

hahahahah rar du är!



(jag ser dock fortfarande kaninen?)

2012-03-26 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0