bokisar

Jag gillar ju att läsa. Jag läser ganska snabbt (allt är ju relativt men...) och mycket. Fast jag har en tendens att så fort jag läst ut en bok så går jag så snabbt vidare till nästa att jag knappt kommer ihåg vilka jag läst.
Så nu ska jag försöka summera 2012 års lästa böcker januari - februari (jättesvårt att stava?).
Ingen recension eller så, bara liksom markera vad jag läst.



Fågelns som vrider upp världen var seg att ta sig igenom, men det är en ganska tjock bok också. Kallentoft var sådär, gillar hans deckarserie om Malin Fors bättre. Hungerelden och Sarahs nyckel var nog bäst. De andra lätta/snabba att läsa.

Blev visst en liten recension ändå. Fast väldigt kortfattad, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0