Sälen

Hemkommen och nyss jobbat.
Haft en härlig weekend i Sälen med Olof, Jens och Pernilla. Firade min födelsedag där och fick lite fina paket, tårta, god mat och så slapp jag alla sysslor den dagen (=laga mat, diska etc). Lyxigt!

Blev inte så mycket fotat där uppe, men här är två fina bilder.


Tre skidåkare och en snowboardåkare = jag.
Det var varmt där uppe, man ser att snön börjat smälta undan från terrängen. Och här står vi i toppen av backen.


Sol, sol sol!
(Var så klart lite molningt och blåsigt emellanåt, men det behöver jag ju inte visa).

Nu väntar jag på att Olof ska komma hem så ska vi ut och gå:
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg skönt ut. Förmodar att ni hade det bra. Hoppas du skippade 1:a å sista åket ;) kram

2012-03-19 @ 21:06:32
Postat av: Sofie

Ser riktigt fint ut!

2012-03-21 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0