middagstipset

Nu har helgen gått. Haft trevligt besök av olofs mamma+sambo. Vi har promenerat i vårväder, ätit och druckit gott.

Jag och Olof bjöd dom på kyckling med apelsin och chili och till efterrätt en cheesecake med lemoncurd på.
Ljuvligt gott! Tyvärr inga fina bilder på rätterna, men gå in på länkarna. Lätt som en plätt var det att göra båda två också.



Nu ska jag snart hoppa på cykeln och bege mig till Sanna. Vi ska gå promenad, äta frukost länge och sen gå och köra ett lunchpass på friskis innan jag ska iväg och jobba. Kickstartar träningsveckan efter en seg förkylning!

Trevlig måndag på er !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter härligt med vårpromenad och långfrukost. Vi ska ta en cykeltur till odensbacken på barnsång i eftermiddag. Ha en kanondag. Kram

2012-03-12 @ 08:09:45
URL: http://jqvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0