fredag 23 mars

Innan jag åkte och jobbade igår han jag njuta av den helt underbart varma dagen.


Älskar att sitta och äta frukost länge.


Jag hann tillochmed städa lite. Och vårda mina stackars kryddväxter.


Sen var jag ute i trädgården och började förbereda mina odlingslådor som jag fått av Sanna.


Ida kom förbi, vi fikade och gick sen på promenad. Vi gick igenom universitetet och tänkte på när vi var studenter. När Ida åkt hem hittade jag vitsippor (tror jag det är) i trädgården.
Sen satt jag och solade och läste.

När jag skulle cykla hem efter jobbet så fick jag sällskap av Olof som äntligen var hemma från sin jobbresa!

Det enda tråkiga nu är att jag verkar ha fått tillbaka min förkylning. Sitter och hostar och snuvar. Men jag tar mig iväg och jobbar så får vi se, förhoppningsvis blir det bättre av lite nässpray.
Ikväll ska vi grilla! Det bästa med sommmaren!

Kommentarer
Postat av: sofei

jag skulle kunna komma efter jag lunchat på rosalie med klasskompisarna? annars är söndagen bra.

2012-03-24 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0