27:e mars

Igår hade jag besök av den här sötnöten och mamma Johanna.



Vi hade lite husesyn då dom inte varit här tidigare. Sen gick vi en promenad till naturens hus där vi lunchade. Jag åt rödbetssoppan, som jag trodde skulle vara himmelsk. Men kommer nog inte att välja den igen. Den smakade inte illa, men var kanske inget att äta flera gånger om vi säger så.

På vägen hem plockade vi lite kvistar och vide och så gick vi förbi willys och blomsterlandet. Inhandlade fjädrar och glass. Så nu är det påskpyntat på trappen. Är det för tidigt?
Jag har sett fjädrar ute hos andra, men inga på vår gata... Är rädd att bli lynchad av grannarna...


Fast pyntet ser ganska litet och oskyldigt ut..?

På kvällen blev det en promenad med Amanda. Mycket spatserande igår helt enkelt!
Fin dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en mysig dag. Superfina kort! Klart det inte är för tidigt... Blev fint tycker jag! Kram

2012-03-28 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0