12:e mars

Vilken härlig dag!  Har spenderat morgonen/förmiddagen med Sanna. Vi har varit ute och njutit i solen!
Nu ska jag ut och läsa lite på verandan innan jag måste åka till jobbet, hoppas jag får lite färg på mig. :)


Vi gick upp till venastugan där vi satt och solade (och pratade en massa såklart) en liten stund. Hittade årets första tussilago som vi förevigade på kort.



Lite (o)spontana hoppbilder! :)


Vi såg även lite fågelliv.


Gottigaste frukosten på Sannas balkong. Smoothie, kaffe, ägg, smörgåsar och solbrillor på!

Efter detta hann vi med ett träningapass på friskis.
Så en timmes promenad och en timmes medlegympa blev dagens träningsresultat!
Inte så pjåkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0