Ledig fredag.

Idag är jag ledig. Så skönt. Den här veckan har känts så lång, trots att det är en kortvecka (och för mig en kort-kortvecka). Men sovmorgon brukar innebära långfrukost för mig, och även idag!



Jag är verkligen ett vanedjur när det gäller frukost. Tror iochförsig att de flesta inte varierar sin frukost så mycket...  Idag är det fil med musli & kiwi, löskokt ägg, apelsinjuice och två rostade mackor med min egengjorda morotsmarmelad på som gäller.

Efter frukosten (som jag ändå var uppe ganska tidigt och åt) så fick jag gå och lägga mig igen. Alldeles trött, vet inte om det är min förkylning som kommit tillbaka eller om Olof smittat mig med en ny. Täppt i näsan är jag ivarjefall. 

Men nu är jag ganska utvilad, så en promenad vore kanske på sin plats..? Får se, finns en risk att jag fastnar framför datorn och bara surfar runt. Eller spelar sims! Det skulle vara kul, var länge sen...

Kram hej/anna
 

Kommentarer
Postat av: sofie

har du gjort egen morotsmarmelad, imponerande! och kan det inte vara allergi? sims <3 väldigt länge sedan sist för mig med! kul att du uppdaterar massa!

2012-04-13 @ 22:10:39
URL: http://upandaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0