Ett foto i timmen fredagen den 13:e

Jag försöker mig ibland på ett projekt som heter ett foto i timmen. Det innebär att man under en hel dag ska ta ett kort varje timme på det man gör. Ganska svårt faktiskt!



09:00
Vaknar. Ligger kvar i sängen, surfar på mobilen och läser lite.


10:00
God morgon. Dags för frukost.


11:00
Kommer på att jag ska ut och springa. Springer 1mil för första gången någonsin!


12:00  Springer. Men här fick ni en bild när jag var på väg hem igen.


13:00  Laddar med mat. Spagetti & köttfärssås.


14:00
Gör mig i ordning för en sväng på stan


15:00
Träffar syster-yster för en mjukglass. Gottigott!


16:00
Vi sitter på rådhustrappan i solen och njuter.

Kvällen blev det sen inga kort på. Men amanda och martin kom över. Vi år god sushi och började planera sommarens happening. Vandring på norgesfjälltoppar. Hoppas på mycket fina vyer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0