helgens bravader

Har haft en väldigt trevlig helg, trots att jag saknar sambon som befinner sig i annan stad för att jobba.
I fredags hade jag & amanda pizzabak med spontan utgång tillsammans med underbara sanna, fredrik, johan och adde. Rolig kväll! Stackars amanda skulle jobba dagen efter, kväll men ändock.

Igår lagade jag och sanna tapas och drack vin. Att säga lagade är kanske att ta i, men vi värmde ivarjefall lite bröd i ugnen. Vi satt och snick-snackade till 1-tiden. På grund av det regnade och var busväder ute så stannade vi kvar hemma hela kvällen. Hade annars någon sorts plan på att titta på lite folk på någon uteservering.

Idag har jag sorterat kort och gjort en framkallningsmapp. Så snart hoppas jag vara klar för att skicka iväg ett rejält gäng för framkallning.


Fina sanna igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0